Somewhere over the rainbow

Way up high,

在彩虹上方

的雲深不知處

There's a land that I heard of

Once in a lullaby.

有我在搖籃曲中曾經聽聞的一片淨土

Somewhere over the rainbow

Skies are blue,

在彩虹上方

的天空蔚藍

And the dreams that you dare to dream

Really do come true.

而你勇於憧憬的夢想

終將會實現

Someday I'll wish upon a star

And wake up where the clouds are far

Behind me.

有一天我會對著星星許下心願

然後在煙消雲散之後悠然醒來

Where troubles melt like lemon drops

Away above the chimney tops

屆時令人心煩的瑣事將會像水中化開的檸檬汁一般地

雲淡風清

That's where you'll find me.

而你將會在那裡找到我

Somewhere over the rainbow

Bluebirds fly.

在彩虹上方

有幸福的青鳥飛舞著

Birds fly over the rainbow.

Why then, oh why can't I?

青鳥自在飛翔於彩虹上方

為何,噢,為何我卻不能?

If happy little bluebirds fly

Beyond the rainbow

Why, oh why can't I?

如果青鳥能夠飛翔於彩虹上方

為何,噢,為何我卻不能?


I will always love you 我會永遠愛你

If I should stay

I would only be in your way

So I'll go

But I know

I'll think of you every step of the way

 

And I will always love you

Will always love you

 

You, my darling, you

Bittersweet memories

That is all I'm taking with me

So goodbye

Please don't cry

We both know I'm not what you need

 

I hope life treats you kind

And I hope you have all you dreamed of

And I wish you joy and happiness

But above all this I wish you love

 

如果我留下

只會成為你的牽絆

所以我離去

但我知道

每踏出一步,我都會想念著你

 

我會永遠愛你

永遠愛你

 

你,我親愛的你

苦甜摻雜的回憶

是我所能帶走的

所以........再見了

請別哭泣

我倆都明白,我不是你所想要的

 

但願人生能對待你仁慈些

希望你能擁有你所夢想的一切

祝你幸福快樂

但撇開這一切,我期望你的愛


演出星光大道後的小康妮,2007就有正式發出首次的專輯喔~

可愛蘿莉《小康妮》長大了~

個人資料及美圖送上~

可愛蘿莉《小康妮》長大了~

 全名 : Connie Talbot

出生年月日 : 2000年11月20日

出生地 : 英國 英格蘭中西部郡華索

排行 : 老三,家中最小(上有一個哥哥&姐姐)。

可愛蘿莉《小康妮》長大了~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    高貴典雅 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()